Rendelés menete

Regisztráció
  • A webáruházban szabadon tudsz nézelődni, de a rendelés leadása regisztrációhoz kötött. Ezt néhány perc alatt elvégezheted, majd a fiókodba belépve megkezdheted a vásárlást. 
  • A regisztrációt a jobb felső sarokban találod a fejléc felett.
Vásárlás:
  • A termék adatlapján a "-" és "+" jelekkel állthatod a rendelni kívánt darabszámot. Csak annyit tudsz rendelni, amennyit a készlet is enged, ezt a szürke "Készlet" mezőben láthatod.
  • Tedd a kosárba a kívánt terméket!


  • Ha szeretnél mást is, kattints a "Vásárlás folytatása" gombra. Ha nem, menj végig a pénztári folyamaton, kattints a "Kosár áttekintése és fizetés" gombra.

  • Kassza - Kosár áttekintése menüpont alatt megnézheted annak tartalmát. Itt még mindig módosíthatod a termékek darabszámát, vagy visszatérhetsz a vásárláshoz. A "Tovább" gombra kattintva leadhatod a rendelésedet.

  • A Szállítás menüpont alatt kiválaszthatod a számodra legkedvezőbbet.

    (A termék adatlapján található "Szállítás" fülön előzetesen ellenőrízheted, hogy milyen szállítási módokat kínálunk. Azonban, ha olyan termék is kerül a kosárba, melyre az nem érvényes, rendeléskor ezt már nem hozza fel a rendszer. Csak a felkínált lehetőségekből tudsz választani.)


  • A Címek menüpont alatt megadhatod szállítási címedet. Automatikusan beírásra került a Regisztrációkor megadott cím, ám az "Egyéb cím hozzáadása" gombra kattintva újat is megadhatsz.
  • A postán maradó ajánlott levél esetén itt érdemes megadni a posta címét, ahol később a csomagodat át tudod venni.


  • A foxpost automatába kért csomagok esetén térképről válaszhatod ki a célautomatát. Kiválasztás után az alatta megjelenő kék mezőben tudod ellenőrizni.


  • Még ebben a menüpontban kiválaszthatod, vagy módosíthatod a korábban megadott számlázási címet.
    Amennyiben házhozszállítást kérsz, úgy bepipálhatod, ha a két cím megegyezik.
  • A Véglegesítés menüpont alatt leadhatod a rendelésedet.
    Amennyiben postán maradó ajánlott levélként kéred a postázást, az itt lévő megjegyzés rovatba még mindig megadhatod a posta címét (amennyiben ezt korábban nem tetted meg), valamint egyéb észrevételedet, kérésedet itt tudod közölni velünk.



Rendelés visszaigazolása:
  • A rendelés leadását követően első körben egy automatikus üzenetet kapsz "Rendelés visszaigazolása" tárggyal.
Rendelés feldolgozása:
  • Termékeinket más platformokon is áruljuk, így előfordulhat, hogy a megrendelt termék már nincs meg. A biztonság kedvéért számlaszámunk ezért nem publikus, illetve ezért nem lehetséges a kártyás fizetés. 
  • A rendelés feldolgozásakor visszaigazoló email-ben fogjuk megküldeni az utalandó összeget és a számlaszámot.
  • Kérjük az átutalást 1-2 napon belül szíveskedj intézni, ellenkező esetben a rendelésedet töröljük!
  • Ha rendelés után hibát találsz adataidban, csak írj nekünk email-t a lovaskate.webshop@gmail.com címre! Mi ezt könnyen javítani tudjuk, így nem szükséges új rendelést leadnod.