Rendelés menete
Regisztráció
- A webáruházban szabadon tudsz nézelődni, de a rendelés leadása regisztrációhoz kötött. Ezt néhány perc alatt elvégezheted, majd a fiókodba belépve megkezdheted a vásárlást.
- A regisztrációt a jobb felső sarokban találod a fejléc felett.
Vásárlás:
- A termék adatlapján a "-" és "+" jelekkel állthatod a rendelni kívánt darabszámot. Csak annyit tudsz rendelni, amennyit a készlet is enged, ezt a szürke "Készlet" mezőben láthatod.
- Tedd a kosárba a kívánt terméket!
- Ha szeretnél mást is, kattints a "Vásárlás folytatása" gombra. Ha nem, menj végig a pénztári folyamaton, kattints a "Kosár áttekintése és fizetés" gombra.
- Kassza - Kosár áttekintése menüpont alatt megnézheted annak tartalmát. Itt még mindig módosíthatod a termékek darabszámát, vagy visszatérhetsz a vásárláshoz. A "Tovább" gombra kattintva leadhatod a rendelésedet.
- A Szállítás menüpont alatt kiválaszthatod a számodra legkedvezőbbet.
(A termék adatlapján található "Szállítás" fülön előzetesen ellenőrízheted, hogy milyen szállítási módokat kínálunk. Azonban, ha olyan termék is kerül a kosárba, melyre az nem érvényes, rendeléskor ezt már nem hozza fel a rendszer. Csak a felkínált lehetőségekből tudsz választani.)
- A Címek menüpont alatt megadhatod szállítási címedet. Automatikusan beírásra került a Regisztrációkor megadott cím, ám az "Egyéb cím hozzáadása" gombra kattintva újat is megadhatsz.
- A postán maradó ajánlott levél esetén itt érdemes megadni a posta címét, ahol később a csomagodat át tudod venni.
- A foxpost automatába kért csomagok esetén térképről válaszhatod ki a célautomatát. Kiválasztás után az alatta megjelenő kék mezőben tudod ellenőrizni.
- Még ebben a menüpontban kiválaszthatod, vagy módosíthatod a korábban megadott számlázási címet.
Amennyiben házhozszállítást kérsz, úgy bepipálhatod, ha a két cím megegyezik. - A Véglegesítés menüpont alatt leadhatod a rendelésedet.
Amennyiben postán maradó ajánlott levélként kéred a postázást, az itt lévő megjegyzés rovatba még mindig megadhatod a posta címét (amennyiben ezt korábban nem tetted meg), valamint egyéb észrevételedet, kérésedet itt tudod közölni velünk.
Rendelés visszaigazolása:
- A rendelés leadását követően első körben egy automatikus üzenetet kapsz "Rendelés visszaigazolása" tárggyal.
Rendelés feldolgozása:
- Termékeinket más platformokon is áruljuk, így előfordulhat, hogy a megrendelt termék már nincs meg. A biztonság kedvéért számlaszámunk ezért nem publikus, illetve ezért nem lehetséges a kártyás fizetés.
-
A rendelés feldolgozásakor visszaigazoló email-ben fogjuk megküldeni az utalandó összeget és a számlaszámot.
- Kérjük az átutalást 1-2 napon belül szíveskedj intézni, ellenkező esetben a rendelésedet töröljük!
- Ha rendelés után hibát találsz adataidban, csak írj nekünk email-t a lovaskate.webshop@gmail.com címre! Mi ezt könnyen javítani tudjuk, így nem szükséges új rendelést leadnod.